lennartssonlinnea.blogg.se

Helgen!

Publicerad 2012-09-30 19:15:43 i Allmänt,

Hej i stugan!
Kom nyss hem efter att ha vart på hockey, khk förlorade så de va surt. men livet fortsätter :)
Tänkte iaf berätta lite om min helg!
Var ju party i fredags, var nog på 3 eller 4 förfester innan vi blev nöjda haha? en utgång hann vi också med, o en standard för mig är att tappa bort min garderobslapp så jag alltid får vänta till sist..
Jag säger bara det, det går inte att hålla reda på saker när man är ute. därför jag aldrig har mobil eller kort med mig, tappat bort sånt för många ggr.
Igår blev det sen en runda på stan då vi va tvugna att leta presenter innan kvällens kalas för kusin.
 
Idag var en sån dag som jag fasat för länge.... min simlärarexamens-dag. men jag klarade det, är en så jäkla lättnad!! känns verkligen skönt att ha det ur världen, o högre lön kan man ju inte heller tacka nej till.
 
Bilder från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela