lennartssonlinnea.blogg.se

Ändrade planer

Publicerad 2012-09-22 14:10:50 i Allmänt,

Godmorgon, eller middag kanske man säger såhär dags :)
Efter mycket velande igår blev det ändrade planer, så körde en myskväll med emma istället.
Tog oss en långrunda i regnet runt rödeby innan film och massa gott till det. faktist riktigt skönt att ha en lugn helg för en gångs skull, vilket jag inte haft på jag vet inte hur länge!
Kom iaf precis hem, kan säga att jag inte tagit ett kliv från emmas säng fram tills nu,
fick till och med frukost serverat där, skulle jag nog kunna vänja mig vid hehe.
 
Ta en dusch nu och fräscha upp sig lite innan jag åker till min bror.
vi ska väl ha en liten syskonkväll med tv-spelande, hämtmat, godis, chips... ja ni förstår nog!
 
Slänger upp en gammal bild på mig och emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela