lennartssonlinnea.blogg.se

Stan

Publicerad 2012-10-11 15:36:00 i Allmänt,

Vet att det är segt här, men händer inget i mitt liv just nu och gör det så är det alltid samma saker..
Var iaf och simmade igårkväll, tycker det är så skönt när de släcker ner, tänder ljus och bara koppla bort alla tankar för en stund. men eftersom jag har så förbannat ont i hals o huvud blev det bara halva sträckan av vad jag brukar, alltså 20 längder. men de räckte kände jag! badade med min brorsdotter lite tidigare också.
 
Idag var jag faktist uppe tidigt, skulle va på arbetsförmedlingen innan de ens hade öppnat? sen fick jag åka hem i en hast då mamma kom på att hon va tvungen att ha bilen. men åkte in till stan igen efter ett tag för att träffa emma o vickan en sväng, vi skulle leta present till en annan kompis också.
Köpte mig ett par örhängen men inte bestämt om jag ska behålla dom än, som med allt annat jag köper :) har vart så jäkla sugen på thai-mat hela dagen men inte fått min vilja igenom... så fick bli wrap på mcdonals.
 
Jag idag, dålig mobilbild dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela