lennartssonlinnea.blogg.se

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Publicerad 2012-10-20 17:07:00 i Allmänt,

Har precis vaknat efter någon timmes sömn, behövde jag efter gårdagen!
Emma och jag var nämligen på party hos lite securitas och några andra killar, var ens inte meningen att jag skulle dricka igår överhuvudtaget, men de lyckades tydligen både få mig till de och att gå ut. asså kvällen va helt klart den bästa på länge! Helt plötsligt hamnade vi också hos några tanter på våningen över, haha de va helt galna men fan så roligt!! vet dock inte va det var de bjöd oss på, mådde inte allt för bra efter det :)
Kanske ska tillägga att hela kvällen var gratis, eftersom vi blev bjudna på dricka och kom in gratis på utestället/före alla i kön eftersom vi hade med oss en vakt, är ju ändå ganska bra att känna sådana människor.
Fick åka hem redan kvart över 8 imorse då min kompis behövde hem för att va barnvakt, vilket resulterar i att jag är riktigt trött idag.
 
Så dags att ta sig en dusch och försöka bli människa igen.. ska nämligen ut och äta på harrys ikväll med hela familjen. kommer väl dock må illa bara jag kommer in där eftersom det var där vi var ute igår, bara tanken på alkohol. Ska bli jättemysigt, får hoppas maten är god med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela