lennartssonlinnea.blogg.se

Härliga söndag

Publicerad 2012-10-07 22:37:13 i

Godkväll. Hemma efter en superbra dag i Rödeby! herregud va jag ska sova gott nu.
Började med lite jobb på simskolan. fick ta över o undervisa andra grupper än vanligt idag pga att många simlärare var borta. inte de bästa, men de gick..

Tog mig sen en sväng till emma för lite prat och scones-fika. resten av dagen o kvällen fram till nu har jag vart hos mattias och fina brorsdöttrar. blev för (ovanligheten skull?) tv-spel, god mat & filmtittande!
Min andra bror hade köpt med sig lösgodis från Hemmakväll, och ja, kan säga att skulle man äta upp allt skulle det va slut år 2014. spyr bara tanken på godis just nu.
Fick med mig det som blev över hem med, som att jag inte redan hade nog som ni såg i det tidigare inlägget.

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela