lennartssonlinnea.blogg.se

Barnvakt

Publicerad 2012-10-29 20:17:00 i Allmänt,

Idag på lunchen gick bella och jag en sväng på stan, skulle köpa en jacka som jag lagt undan och lite smått och gott. visar på ett inlägg imon när jag orkar.
Sen var jag och hämtade min brorsdotter hos en kompis till henne i stan, så vi gick upp en runda till leksaksaffären där hon fick lite grejer av en gammal klasskompis som jobbar där, haha hon hade så roligt åt hans namn på hela hemresan! Meja tjatade om en liten halloween-muffins som hon ville ha när vi kom in på ett fik med, så det va bara att ta fram plånboken :) hon har vart här hemma nu hela dagen/kvällen, har fixat iordning lite chokladpudding eftersom min bror snart kommer hit på en fika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela