lennartssonlinnea.blogg.se

121016

Publicerad 2012-10-16 14:52:00 i Allmänt,

Blev väckt imorse av att min moster var här med frallor och fika, så vi satt och pratade ett tag.
Var iaf på möte sen på förmiddagen och efter det tog johanna & jag en snabb sväng på stan, orkade knappt kolla så köpte ingenting. Fick ta och hälsa på malin med eftersom hon hade några grejer som jag skulle hämta.
Imon börjar jag tydligen på jobbcoachning på Lernia som ska va på heltid... går redan hos en jobbcoach på ett annat företag och dessa kmr ju helt klart krocka? vetifan hur arbetsförmedlingen tänker här, är så trött på det.
 
Drömde förövrigt en otäck dröm inatt, var på min gamla skola och skulle sova där, så va de en massa läskiga människor överallt och nån tjej som hade dött i ett av rummen haha.. kan inte få ut den ur huvudet! man kanske inte borde kolla på skräckfilmer trots allt, hur gammal man än är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela