lennartssonlinnea.blogg.se

Rock you like a hurricane

Publicerad 2012-11-03 01:46:01 i

Har precis gått och lagt mig efter att ha vart inne hos min bror & hans flickvän, vi kollade lite filmer och åt gott. Rock of ages & Footloose fick det bli.
Innan idag tog jag mig ett besök hos optikern för undersökning o beställning av linser. det är helt sjukt va dålig syn jag fått, ser knappt nåt på högerögat. Hade iaf egentligen för stort brytningsfel än vad linser gjordes i, men de skulle spåna i detta och försöka få ihop nåt för min skull. så det är jag supernöjd med.
Hatar egentligen när folk klagar över deras liv tex. på fb och liknande, men just nu kan det faktist ta och stoppa upp något någonstans.

Godnatt från världens tröttaste tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela