lennartssonlinnea.blogg.se

Längtar till jul

Publicerad 2012-11-14 23:03:34 i Allmänt,

Kände för lite julstämning idag så körde på julmusik och paketinslagning!!
(sjöng såna vackra toner med min hesa förkylningsröst att mamma inte kunde sluta skratta, vet inte riktigt hur jag ska ta det)
Imonkväll om jag mår bättre blir det troligen bio med josefin. är inte något stort twilight-fan precis, men hon behövde nån att gå med så vad gör man inte. det är alltid trevligt att hitta på nåt.
På tal om att hitta på något.. en kompis tjatar som fan på att jag ska med ut på fredag, men känns som jag vill hoppa det eftersom jag mår som jag mår, har inte tid just nu med att det ska bli värre bara för jag är ute en kväll.
Förövrigt ska jag nog lägga ifrån mig datorn nu, facebook går inte att va inne på iaf.. svämmar över med zlatan-uppdateringar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela