lennartssonlinnea.blogg.se

Kalmar-shopping

Publicerad 2012-11-27 23:16:49 i Allmänt,

Kom hem för drygt en timme sen, har myst runt i kalmar i eftermiddag och kvällen. igen. fast denna gången med mina föräldrar. Till mig själv så handlade jag faktist bara en jättesöt topp!
Var på stan med izabella igår med, så kostade på mig ett par byxor till eftersom de andra gick sönder helt i fredags när vi var ute och dansade. och mina gamla svarta byxor jag egentligen vill ha finns inte kvar i min storlek, har kollat både i karlskrona kalmar och uppsala!! jävla skit :)
Nehepp nu blir det lite julklappsinslagning och godis innan jag somnar.
 
249:- från bikbok, älskar den.
199:- /styck på cubus och kappahl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela