lennartssonlinnea.blogg.se

Helgen

Publicerad 2012-11-17 21:24:28 i

Sitter just nu och fixar naglarna till dopet för lilltjejen som är imon.
Bion i torsdags (Breaking Dawn Part 2) var faktist bra. så dom pengarna ångrar jag inte!
Sedan igår sket jag i att gå ut eftersom jag inte är riktigt frisk än, så kollade film o lite med Emma Anne Linus och Nyhagen. var även uppe på stan en sväng vid uteställena o hälsade på lite folk. Efter att emma & anne gått hem stannade jag hos linus och nyhagen o kollade film halva natten, men kul hade vi och övertrötta var vi!
Min bror är bortrest så hade hans lägenhet nu i helgen, haha kan bokstavligt säga att jag sprang hem då på natten, var ganska så rädd :)
Så tänkte idag på morgonen att jag skulle ta mig en långrunda runt Saltö innan frukost.. men så fort jag kom in igen ringde pappa o frågade om jag ville följa med till Kosta och kolla affärer och att de skulle åka typ NU. så var bara att slänga på sig lite smink, ta med frukosten i bilen och så har vi vart där hela dagen. i mysbyxor eftersom jag inte hade något annat med mig..
Men det var mysigt, var till och med en liten julmarknad utanför. vad jag älskar julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela