lennartssonlinnea.blogg.se

Familj

Publicerad 2012-11-04 23:43:16 i

Haha ligger här o ska sova och tänker lite för mig själv..
Men jag måste bara säga att jag är så glad att jag har min familj, och så glad för att jag har syskon. de stöttar mig vad jag än gör. och utan dom finns det vissa val som jag annars inte skulle våga ta.
När jag va mindre bråkade jag jämt med mina syskon, men nu har de verkligen växt upp, de är så fina och bryr sig så mycket att jag själv kan bli förvånad ibland, jag skulle aldrig byta bort dom mot något annat.

Inte ofta jag skriver om känslor här. men det är bara så skönt att få skriva av sig.

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2012-11-30 10:33:10

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela