lennartssonlinnea.blogg.se

121106

Publicerad 2012-11-06 22:15:03 i Allmänt,

Även att jag egentligen inte orkar gå till Lernia varje dag så har det faktist blivit superkul nu! det är riktigt skönt att få komma iväg och träffa människor som när man faktist gick i skolan.. kommer sakna detta lite sen när dessa veckorna är slut. Efter jag slutade idag har vi bara myst runt på stan hela dagen, hade en jacka att lämna igen som jag inte ville behålla och sen har jag kollat ut mig lite annat som jag får se om jag köper!
Försöker förövrigt hitta nåt fint att ha på mig nästa vecka då det är dop o jag ska stå framme i kyrkan, vilket går mindre bra.
Ikväll har min äldsta bror & hans flickvän varit hemma, åt hemmalagad pizza, fikade o kollade gamla fotoalbum. man kan faktist ha rätt så kul åt det, hur man såg ut :)
 
Trots att de inte passar in så slänger jag upp några bilder som är tagna för några helger sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela