lennartssonlinnea.blogg.se

Veckan som gått

Publicerad 2012-12-10 11:31:24 i Allmänt,

Hej! tänkte väl skriva lite om min vecka som varit. skriver bara om de dar som det hänt nåt :)
I söndags 2/12 så var det dags att fira mamma o bror som fyllde år senare i veckan. så hela familjen var hemma på middag, fika och spel.
Tisdagen sen så var jag i kalmar med några kompisar. köpte inget men det var jättetrevligt, dock kallt. på kvällen var det sedan dags för mejas "julfest" i gympahallen!
På torsdagen hade jag lite ärenden hos optikern och arbetsförmedlingen på morgonen, resten av dagen gick jag på stan o kikade i affärer med johanna, och jag menar verkligen resten av dagen. avslutade kvällen med lite storhandling till mamma på maxi eftersom jag ändå var iväg.
Emma och jag spenderade sedan en stor del av fredagen på Kassabrons pizzeria där vi åt o bara tog det lugnt! Stannade även kvar hos henne hela kvällen då de skulle baka lussekatter, julpynta och äta lite gott.
På lördagen ringde min bror o frågade om jag kunde hänga med ut till Lyckeby för att leta julklappar med honom, gick dock inte så bra för honom eftersom han bara hittade 2 av 10st.. haha. Han följde med mig hem och spenderade kvällen här med chips & dipp och Hamilton eftersom jag var ensam hemma i helgen.
Igår var det även äntligen dags för julavslutning på simskolan med fika, julmusik och familjebad. Detta året kan jag även säga att vårt luciatåg i vattnet gick superbra! Direkt vidare till Kassabrons för avslutning och pizza. Kvällen tillbringade jag i stan med några vänner för spel och film.
 
Idag tvingar emma in mig till stan trots detta vädret... vill inte ge mig ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela