lennartssonlinnea.blogg.se

Malmö

Publicerad 2012-12-28 22:15:34 i Allmänt,

Här sitter jag med feber och genomförkyld. har sovit hela dagen, inte ens vart upp o borstat tänderna eller ätit middag.. men fick pallra mig upp vid 6 då min moster med familj var hemma en sväng. ska snart lägga mig igen, fattar inte hur man fortfarande kan va trött så mkt som jag sovit. men gäller att vila upp sig till nyår på måndag.
I onsdags var jag inne på mellandagsrean med izabella, det här hittade jag mig
Grå tröja (superskön) och linne från gina tricot. Ringar från ur&penn.
 
Sedan igår bestämde josefin och jag oss för att åka till det nya köpcentret Emporia i Malmö. trots att vi missade tåget som vi både skulle ta dit och hem så hade vi det supermysigt. Virriga som höns var vi där inne, men var rätt magiskt. kommer absolut åka dit igen någon gång under nästa år!
Och detta hittade jag där.
Från en affär som hette Whoops. man ser dåligt på bilden men är silvriga stenar.
Hårolja från Bellbox. har hört att den ska va bra, var rätt så dyr. sen på köpet så luktar den väldigt gott!
 
När jag kom hem inatt så överraskade pappa mig med en ny plattång, bara för jag hade råkat klaga dagen innan om att den jag har nu blivit kass <3

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2012-12-29 10:29:43

Det linnet med korsen funderade jag med på, tur jag inte tog det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela